Unión Alcoyana Seguros manté el seu compromís amb els afectats per la DANA
Unión Alcoyana Seguros reafirma el seu compromís amb les víctimes de la DANA que l’any passat, a la fi d’octubre, va devastar diversos municipis de la província de València, causant més de 200 morts. Durant el passat Nadal, la companyia va destinar fons de diverses iniciatives internes per a realitzar donacions als afectats, amb l’aprovació del seu Consell d’Administració.
Al desembre, es va dur a terme una donació a través de la iniciativa “Agent Solidari”, que permet als mediadors d’assegurances contribuir a projectes socials en les seues comunitats. Enguany, els fons es van dirigir específicament als col·lectius més vulnerables a València. A més, Unión Alcoyana va transformar els seus tradicionals regals nadalencs per a clients i col·laboradors en donatius econòmics, sumant també les cistelles nadalenques del personal intern.
La donació es va canalitzar sobre tres organitzacions que continuen recaptant fons per a fer costat als afectats per la DANA i que tenen en marxa projectes sòlids per a fomentar la recuperació de les zones afectades, ajudant a milers de persones, a través de diferents línies d’actuació: cobertura en necessitats bàsiques, habitatge i allotjament; salut mental, suport jurídic, protecció a la infància i persones vulnerables i suport a les necessitats de persones majors; i emprenedoria i acompanyament en la formació d’oficis tradicionals. Aquestes entitats han sigut Fundación Novaterra, Casa Caridad i Càritas “el nostre objectiu és continuar contribuint, encara que siga en xicoteta mesura, a alleujar les dificultats que moltes famílies continuen afrontant en el seu dia a dia. Per a elles, la nostra solidaritat, afecte i compromís que continuarem treballant per a seguir al seu costat“, van significar des d’Unión Alcoyana Seguros.
Mesures des del minut zero de la tragèdia
Unión Alcoyana va posar en marxa una atenció especial als seus assegurats res més deslligar-se la tragèdia a la província de València. Van facilitar atenció permanent a través de mediadors, un número telefònic i un correu electrònic per a consultes. La companyia va brindar assessorament en la gestió de sinistres, facilitant tràmits per a accedir a indemnitzacions del Consorci de Compensació d’Assegurances. A més, van implementar un servei gratuït d’orientació psicològica i va facilitar la paralització d’assegurances d’actuacions declarades com a “pèrdua total”. Per a fer costat als afectats per la recent DANA, es van establir també descomptes en renovacions i noves assegurances, així com flexibilitat en els pagaments, permetent fins a 120 dies addicionals per al venciment de les assegurances i opcions de fraccionament sense recàrrecs.