La Comunitat es marca com a repte arribar als trenta milions de turistes
La Comunitat Valenciana afronta l’any turístic amb molt bones sensacions una vegada superades totes les restriccions que ens va portar la pandèmia de la Covid-19. Les tres províncies esperen assolir en aquest any la xifra de trenta milions de turistes i superar al mateix temps la barrera de 10.000 milions que representa la despesa que realitza el turisme internacional.
El president de la Generalitat Valenciana va visitar ahir FITUR, coincidint amb el Dia de la Comunitat, i va assegurar que la nostra regió acudeix al certamen «amb força, esperança i la il·lusió» per a arribar al «gran objectiu que el 2023 siga un any històric i superar les xifres del 2019, l’any anterior a la pandèmia de la COVID-19«, va comentar al respecte. El cap del Consell va remarcar que es tracta d’un «propòsit compartit» i que el turisme és una activitat econòmica, social i cultural «fonamental per a la vida i la Comunitat Valenciana», que representa més del 15% de l’ocupació. També en la mateixa línia ha destacat que el Consell «treballa per a innovar i millorar perquè el turisme siga capitalitzat en tot el territori, una circumstància que permet posar en relleu la potencialitat i l’enorme innovació i digitalització que té el turisme a la Comunitat Valenciana«, va assenyalar Puig. Per últim va advocar per una forta aliança «entre el sector públic i el privat«.
Costa Blanca continua a FITUR amb una frenètica activitat
Cal recordar també que el Patronat Provincial de Turisme Costa Blanca continua portant endavant un ample ventall d’activitats a l’estand que ha muntat enguany al recinte d’IFEMA. Allí estan presents localitats com Onil, Castalla o l’Orxa. Cocentaina no ha faltat tampoc a la cita i ha promocionat la Fira de Tots Sants mentre que Alcoi ha presentat l’activitat que porta endavant la Film Office. Finalment es va presentar ahir el futur museu que albergarà el llegat de Camilo Sesto.