![](https://www.copealcoy.es/wp-content/uploads/2020/07/foto-AGORA_EMPRENEDORS.png)
El programa Àgora Emprenedors, ha atés a 32 persones en el primer semestre
D’entre les persones que han sigut assessorades aquest primer semestre de l’any, per edats, els emprenedors entre 41 i 50 anys són el grup més nombrós amb un 34% de les atencions, seguit de prop dels joves de 21 a 30 anys, amb un 31% del total. Aquest grup ha augmentat substancialment, ja que al semestre anterior només eren un 22% del total.
El regidor d’Ocupació i Empresa, Alberto Belda, destaca que » d’aquest grup destaca que hi ha més joves, que més de la meitat té estudis de cicle de Formació Professional, i que l’oportunitat augmenta com a un dels motius per iniciar una empresa. Des de l’Àgora, seguim treballant en tots els programes que tenim per a ajudar a aquells que volen iniciar un negoci»
El programa «Àgora Emprenedors» està enfocat a millorar la capacitació d’emprenedors i empreses en les diferents àrees de negoci i gestió de l’empresa