Les associacions comercials llancen una nova edició de la campanya ‘Alcoi Motor de Positivitat’
La Federació de Comerç (Alcoi Comercial) i l’Associació Comarcal d’Empresaris de Comerç (ACECA), han llançat la segona edició de la campanya ‘ALCOI MOTOR DE POSITIVITAT’ amb el suport i col·laboració de la regidoria de comerç de l’Ajuntament de la nostra ciutat així com la Cambra de Comerç i Indústria. L’objectiu principal d’aquesta iniciativa implica acostar la imatge del comerç local a la ciutadania amb els mateixos comerciants com a principals protagonistes.
La publicació de vídeos acabarà a la fi del mes de novembre. Dins de la campanya, han posat rostres, triats entre les persones membre de totes dues associacions humanitzant la imatge del comerç d’Alcoi «posem veu i rostre a aquells i aquelles que formen part de la vida quotidiana dels nostres veïns des dels seus taulells. Volem mostrar la importància del comerç de proximitat, dels serveis i de l’hostaleria i als nostres carrers i sobretot volem fer arribar la història que s’escriu cada dia que s’alça la persiana en un comerç, persones que amb eixe gest també marquen l’esdevenir de la ciutat i d’una història de la qual tots formem part d’una forma o una altra. Amb aquesta sèrie de fotografies i vídeos desitgem a més de posar cara als comerciants, hostalers i empleats de serveis mostrar l’àmplia varietat amb la qual comptem a la nostra ciutat«, asseguren des d’Alcoi Comercial. Per la seua banda, ACECA, posen de manifest la importància d’aquesta acció divulgativa «a la nostra ciutat hi ha una gran quantitat de comerciants, el tracte i la qualitat de les quals és excel·lent i hem d’enaltir-ho per a poder recuperar la capitalitat comarcal del comerç. Volem compartir amb la ciutadania el nostre agraïment per continuar comptant amb nosaltres, amb el nostre treball i productes, el nostre mestratge i sobretot la nostra proximitat«, conclouen. Per últim la regidora de Comerç ha recordat que la campanya va tindre una notable repercussió l’any passat «tenim grans comerciants, grans persones que estan treballant dia a dia des dels seus negocis per a promoure l’activitat econòmica i la vida als carrers de la nostra ciutat. Des de l’Ajuntament sempre farem costat a totes aquestes iniciatives, que a més de treballar-se de forma conjunta el que fan és tractar de promocionar d’una forma positiva el comerç a la nostra ciutat, per això eixe lema tan encertat d’Alcoi, motor de positivitat«, ha destacat Vanessa Moltó.
L’esmentada campanya pretén incidir en la millora de la positivitat emocional, a través d’una sèrie de valors que el comerç tradicional pel seu component de proximitat pot aportar com són: la confiança, la relació personal, la qualitat, el mestratge, la proximitat o la immediatesa.