Envia els teus dubtes, queixes i suggeriments al telèfon de l’oient de Cope Alcoi
L’equip de Cope Alcoi posa a la disposició dels ciutadans el telèfon de l’oient. A partir d’ara, a través de Whatsapp, els veïns del municipi poden enviar notes de veu, missatges i imatges, sobre aquells temes que els preocupen o interessen. Així, les queixes o suggeriments es poden enviar al Whatsapp del telèfon 689 79 79 08.
En Cope Alcoi treballem per al ciutadà i, per a nosaltres, és fonamental poder estar prop d’ell. Conèixer els seus dubtes, les seues inquietuds i, també, les seues crítiques. Volem una major proximitat en la nostra relació amb els oients. Amb l’objectiu de crear una ràdio en la qual tots els ciutadans tinguen cabuda, naix la iniciativa d’habilitar un telèfon per a donar l’oportunitat als nostres oients d’exposar allò que els interessa. Busquem contacte directe amb els quals ens escolten, perquè volem contar el que realment interessa a l’oient.
Les xarxes socials han fet possible una major comunicació amb la ciutadania. Cope Alcoi està ja interactuant amb els oients a través d’Instagram, Facebook i Twitter. Però no hem volgut quedar-nos ahí. Hem fet un pas més per a acostar-nos, encara més, als qui ens escolten i llegeixen. Amb el nou servei de Whatsapp busquem facilitar al ciutadà la seua proximitat al nostre mitjà de comunicació.
Estar més prop del ciutadà
Els dispositius electrònics s’han convertit en part imprescindible de la nostra vida. Treballem amb ells, ens permeten arribar cada vegada a major número de persones i que aquestes participen en el nostre contingut.
En Cope Alcoi som conscients d’això i hem volgut aprofitar les oportunitats que ens brinden. Però per a poder continuar oferint una informació de qualitat, el treball de carrer continua sent una tasca fonamental. Eixir a preguntar a la ciutadania, donar veu als nostres oients i conèixer quines necessitats té la població. Perquè aquesta és la base de la nostra labor com a mitjà de comunicació. Comunica’t amb nosaltres.